Midsummer

Jag har inte haft tid att uppdatera nu under midsommar, gårdagen började med att sova ut länge. Äta god frukost och sedan gick jag, mamma och min syster ut och plockade blommor till midsommarkransar som vi skulle ha på oss. Första gången jag blev nöjd med min krans, hehe. Dagen fortsattes med god midsommar lunch, sill, köttbullar, jansons och allt vad det innebär. Vi spelade kubb, drack god cider och på kvällen grilllade vi och fortsatte att ha det trevligt. 

Men gårdagen var inte någon av mina roligaste dagar, min gammelfarmor fick åka akut in till sjuhuset pga hjärtat, hon är 89 år, så det är inte helt ovanligt. Men idag mår hon bra igen och jag ska bara dra på mig lite kläder och sticka ner till sjuhuset och ge henne några blommor och prata med henne. Hjärtat.

 
Min krans ser du på bordet :) vi hittade massa fina, stora prästkragar som passade utmärkt dagen till ära.


Jaoo ni..Sveriges... kanske världens knäppaste familj? :D
"Vindskydd" kallade mamma det ...


Kubb spelandes för fullt!

Hoppas du också hade en bra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0