USA- tjejen

Dagen är till ända men gud vad jag är glad! Har solat i flera omgångar, cyklat cyklat cyklat och bara njutit av det fina vädret vi har! Tänkte också hälsa till min älskade fina underbara vän Elinor som kommer hem från USA idag, ett helt jävla år har hon varit där som high school elev. Jag är så lycklig för hennes skull att hon klarade det, trots många hemlängtanden! Hon är så grym tjejen!

Jag vill också åka, har alltid velat det som sagt. I sånnafall blir det inte förrän om två år, det år då jag ska gå ut gymnasiet, jag är borta i ett år och kommer sedan hem och kör igenom det sista året eftersom man inte får tillgodoräkna sig USA-året, både bra och dåligt. Då behöver man inte tänka på betygen där utan att bara få G i alla ämnen. I och försig så är detta bara en dröm för mig, men fan vad jag ska kämpa för att nå dit!

Drömmar är ju till för att upfyllas, right? Har du någon dröm?

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0