Tis 14/7

Mår ni bra? Idag har det regnat här i viken, jag som tänket måla grannens staket så att jag kan tjäna ihop lite pengar till nästa sommars resa till USA! Gud vad jag längtar. Finns inga ord!! Just nu sitter jag med datan i knät och tittar på firande av kronprinsessan, Måns alltså! Han gör det så bra! :) Jag är förövrigt inget stort fan av honom men idag så!

Föresten, någon som följer The Hills? Jag verkligen älskar serien! Har nog sett alla avsnitt tusen gånger om, just nu ser jag på de absolut senaste avsnitten i små episodes på youtube..:) Tråkigt att Lauren bara är med i en säsong till! Det var ju hon som gjorde själva programmet, men å andra sidan förstår man henne. Lauren verkar vara en sån otroligt bra vän, bryr sig verkligen om alla och säger vad hon tycker om det händer något. Hedi och Spencer finns inte så många ord om, så paparazzigalna! Jag tycker det är sorgligt att Spencer har "gjort" om Heidi så mycket. Jag hoppas verkligen att LC & Heidi blir vänner denna säsong. Nu eller aldrig känns det som. Men det återstår att se..






För att inte glömma Audrina och hennes coola stil!


Whitney Port - ingen har väl missat succeserien The City? Otroligt vacker och har båda fötterna på jorden.


Kommentarer
Postat av: mtvthehills

Klart jag kollar på The Hills ;) Btw, jag följer din blogg :D

Har du inte sett säsong 5 än? Den finns på nätet om du vill se :) Själv sitter jag och väntar på säsong 6 nu :P

2009-07-18 @ 10:31:09
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0