Längesensist

Åh vad jag har saknat bloggen! Det har bara krypit i fingrarna på mig. Fortfarande i Malmö ch så snart som möjligt kommer det upp bilder på lite som inhandlats!

Dagen har spenderats ute på stan, häng på stor skatetävling på Stapeln och ännu mer shopping. Behövs vekligen lite nytt till hösten! Jenas, jacka, skor, alla basplagg. Så otroligt trött på mina kläder. Så fort jag kommer hem ska jag försöka sälja hälften av det på blocket! Har köpt kläder, väskor, skor som jag aldrig använt pga att jag impulsköper rätt mycket, lite för mycket rent ut sagt.
 
Jag mår så bra just nu, jag har äntligen börjat njuta på riktigt av sommarlovet. Har så svårt att varva ner eftersom jag är en liten stressfia hahaha. Och jag oroar mg hela tiden för saker, saker som har hänt, kommer hända och som kan hända. En orolig själ är vad jag har.

Jag blir på så bra humör när jag läser bloggar som aldrig ger upp, har höga dömmar i livet och ger sig inte! Sånt älskar jag, eftersom jag lite grann är av samma sort själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0