Hemma i viken igen

Nyss hemkommen från Malmö och dagen har tillbringats med städjobb, s e j o b b . Haha så stolt över mig själv att jag städar! Men vad gör man inte för en USA resa? ;O
Håller på för fullt att fixa till mitt nya rum, tapeterna är uppe, möblerna också och nu fattas bara nya gardiner, tavlor och lite speglar.
Jag kanske nämt att jag ska vara ledare för medelåldersgympa i höst, with my mum. Vi har nyss satt ihop en timmas program och tränar det för fullt ut så att det sitter. Riktigt roligt, och super jobbigt.

Jag har så otroligt mycket skit i mitt rum, nuköpta saker som jag aldrig använt! Jag behöver sälja masssssor på blocket. Får se hur de blir med det, annars har jag en syster med stora valpögon som ofta tittar på mig - kan jag få något? Ska du verkligen ha den där? Snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0